Minuutti

Minuutti

sunnuntai 17. elokuuta 2014

Syyssiivousta täydellä raivolla ja yllätyksiä

Syyssiivouksen teema lyhyesti ja ytimekkäästi:
Hävitä kaikki turha taas kerran, äläkä tunge enää kaappeja täyteen pjaskaa Mulla on jotenkin hiukan sellanen kutina, et jostain sitä tavaraa aina tulee lisää kaappeja täyttelemään, vaikka mitään turhaa ei osteliskaan. (Mikä lasketaan turhaks? :D) Noh, ainakin on nyt häkkikellari siivottu, et jos sinne sit tunkis ne mitä seuraavaks ehkä mä tätä joskus viel tarviin-romppeet.

Oon huomannu taas itsessäni sen puolen, joka tulee esiin joka syksy. Jotain uutta ja kivaa tarttis saada tehtyy kotosalla, ihan vaikka vaan muutettua jonkin tavaran paikkaa. K vaan kohottelee kulmiaan ja puhisee että ''turhaa säätämistä, eiks tää oo jo näin hyvä?'' 
NO EI OO. Neva!


Koskakohan seuraavan kerran sitä lähtis noilla kultasilla popoilla liikenteeseen? Ehkä ens kesänä? 


Siivotessa löyty tällasia lasin merkkaajia, jotka oon saanu lahjaks joskus vuonna käpykakku.
Olin kokonaan nämä jo ehtiny unohtaa, mut ainakin nyt ne on sitte todella tarpeeseen kun tuntuu et aina kun joku juo jotakin niin täytyy ottaa joka ainoa kerta uus juomalasi ku ''emmäätiiä onks tää mun vai sun vai kenen'' Ei oo sit enää koko tiskikone täys juomalasei ja erinäisii kuppei ja mukeja.


''Tuplahaukat''

Varaa valita







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti